imalat çizimindeki verilerin çizim üzerinde ve tablodaki gösterimleri standartlar eşliğinde adım adım incelenmiştir.

4 Comments

özgür özgür

Re: Dişli Çarklar

Dişli Çarklar serisinin iki videodan oluşan sunumunun birincisinde,
teknik çizimde gösterimler ve imalat için gerekli bilgilerin yer aldığı tablo bilgileri açıklanmaktadır...
özgür özgür

Re: Dişli Çarklar

çizime ek olarak verilen tablo verilerinin incelenmesi ve tolerans değerlerinin belirlenmesine ilişkin bilgiler yer almaktadır.
özgür özgür

Re: Dişli Çarklar

konik dişli çarklar ile sonsuz vida ve karşılık dişlisine ilişkin imalat çizimleri incelenmiştir.
özgür özgür

Re: Dişli Çarklar

Profil ötelemesi nedir? Nasıl hesaplanır?
Evolvent profilli dişli çarklarda profil ötelemesi yada profil kaydırma olarak bilinen kavramın açıklaması ve öteleme faktörü ile öteleme miktarının nasıl hesaplandığına ilişkin bir sunum.

https://youtu.be/MQA_0PcHDJ0