Perspektif çeşitlerine ilişkin örnek çizimler

4 Comments

özgür özgür

Re: Teknik Çizimde Perspektif, Örnek çizimler

This post was updated on .
İzometrik Perspektif Uygulama_1
Bu çalışmada, eğik kesilmiş yüzeylere sahip bir parçanın izometrik perspektif çizimi adım adım anlatılmaktadır.

Eşlik edebilmeniz için çizim dosyasını ekteki linkten indirebilirsiniz.
https://www.kemalvarol.com/content/custom/files/ttc/PERS_UYG1_YT_OGR.pdf
özgür özgür

Re: Teknik Çizimde Perspektif, Örnek çizimler

İzometrik Perspektif Uygulama_2
Bu çalışmada, bir parçanın görünüşlerindeki eksiklikleri tamamlama ve ardından izometrik perspektifinin çizimi yer almaktadır.

Videoya ilişkin çalışma dosyasını aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.
https://www.kemalvarol.com/content/custom/files/ttc/PERS_UYG2_YT_OGR.pdf
özgür özgür

Re: Teknik Çizimde Perspektif, Örnek çizimler

İzometrik Perspektif Uygulama_3
Eğik yüzeylere sahip ve kanal gibi unsurlarla kesilmiş,
tam simetrik bir parçanın izometrik perspektifinin çizimi.

Aşağıdaki linkten uygulama sayfasını indirebilirsiniz.
https://www.kemalvarol.com/content/custom/files/ttc/PERS_UYG3_YT_OGR.pdf
özgür özgür

Re: Teknik Çizimde Perspektif, Örnek çizimler

Eğik kesilmiş silindirin izometrik perspektifi
Eğik düzlem ile kesilmiş bir silindirin,
izdüşüm kuralına göre görünüşlerinin ve izometrik perspektifinin çizimi.