Ziyaret

cansu
Selam hocam !!!
İletişim bilgilerinizi, kaybettim
sizi çok özledim ve ziyaretinize gelmek istiyorum.
Lütfeeennn hayır demeyin, sizinle konuşmaya çok ihtiyacım var.

Re: Ziyaret

özgür
Administrator
Çamlıkta ki evdeyim,
hafif yağmur var, hava biraz serin,
mangal, huzur, sessizlik, çam havası istersen gel,
limitin tek kişi, arkadaş, sevgili v.s. döküntülerinizle uğraşamam...

Re: Ziyaret

Bülent
Yaaaaaaaa, bende bende, hayat da bu fırsat kaçmaz.
Hocam ne olurrrr?
Mechanical engineer
3D Software - Programming Languages

Re: Ziyaret

özgür
Administrator
Bülent kerkenezi, sana gelme desem etkisi olmayacak.
Limitiniz tek kişi, yanında döküntülerinizi taşımayın buraya.
Aldırmam içeriye, kapıda kalırsınız, haberin olsun.
(Genel, personel, işletme müdürlerine söyle, benim iletişim numara ve bilgilerimi silsinler
seninle uğraştığım yetmiyor, bir de elemanlarınla uğraşıyorum )