Acil Yardım

meltem
Sayın Özgür hocam öncelikle üyeliğimi kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederim.
Aranızda yeni olduğum için eğer bilmeden bir hata yaparsam şimdiden özür

Özgür hocam !!, blender ile ilgili 4, teknik konu ve hesaplamalarla ilgili olarak 5 ayrı sorun yaşamaktayız,
şu anda ne ileri ne geri gidemiyoruz, tıkandık, 6 gündür araştırıyoruz hala bu 9 sorunu aşamadık,
ben ve diğer 4 iş arkadaşlarımla yürüttüğümüz proje ve çalışma durdu,
çözüm arıyoruz ve eğer bulamazsak büyük sıkıntı içerisine gireceğiz, bizim için hiç iyi olmayacak...

Özelden size yolladığım dosyada projemiz ve sorunlar ayrıntılı bir şekilde yer alıyor.
İletişim bilgilerimizin hepsi dosyada mevcut, gece veya gündüz fark etmez, yardımlarınızı bekliyoruz...
Eğer ilgilenir de bize yardımcı olursanız, minnettar olacağız...

Lütfen acil yardım edin, süremiz kısıtlı ve azaldı...

Re: Acil Yardım

meltem
İlginize, vaktinize ve emeğinize çok ama çok teşekkür ederiz.
Özgür hocam iyiki varsınız, sayenizde sorunlarımız çözüldü ve tekrar çalışmaya başladık.
Ayrıca yollamış olduğunuz script ler, işimizi %60 kolaylaştırdı.
Selamlar, saygılar...

Re: Acil Yardım

özgür
Administrator