Bevel

Bülent
Hocaaaam
1- Bevel, booooolean, mesh clean
2- Isı transferi ve pnömatik konularında
yardım reca etcektim...

merak ediyorum yahuuu bu arşivi hazırlayacak zamanı nerden buldun?
neden devam ediyosun? bizi hiç mi düşünmüyosun? rahat edemiyoz, bi rahat dur artık....

bak başta hocamsın dedim, şefkat göster bana.....
Mechanical engineer
3D Software - Programming Languages

Re: Bevel

özgür
Administrator
Geç bakalım sen dalganı geeeççç,
beni kendine bulaştırmadığın zaman, nazik bünyen kaşıntı yapıyor dimi?

Buraya geldiğine göre kuyruğunu nereye sıkıştırdın gene, sezlong kertenkelesi !!!???

Bülent wrote
merak ediyorum yahuuu bu arşivi hazırlayacak zamanı nerden buldun?
neden devam ediyosun? bizi hiç mi düşünmüyosun? rahat edemiyoz, bi rahat dur artık....
Sana ne ??

Bülent wrote
Hocaaaam
1- Bevel, booooolean, mesh clean
2- Isı transferi ve pnömatik konularında
yardım reca etcektim...
Len teke zortlatması, seni zaten ısıta soğuta, ısıta soğuta pnömatik bir şekilde..., neyse demicem işte.