Yardım

cansu
Merhabalar,
Handrail, resim çerçeve ve taç profilleri üzerinde yardıma ihtiyacım var,
Cuma günü teslim etmem gereken bir projem var
ancak ben henüz istediğim gibi profiller oluşturamadım
yardımcı olabilirseniz, çok sevinirim.

Re: Yardım

özgür
Administrator
Profil kütüphanemde bulunan bütün profilleri mail adresinize gönderdim.
Bazı model ve profillerin, vertex dağılımın da düzensizlik olabilir.
(Vertexleri düzensiz olanları, sitelerden indirmiştim)
Bu eklenti vertexleri düzenlemeniz de işinizi kolaylaştıracaktır.
http://blender-3d.288302.n8.nabble.com/Vertex-Tools-td895.html

Re: Yardım

cansu
Çok teşekkür ederim, proje sunum ve teslimini yardımlarınız sayesinde yetiştirdim.
model ve profilleri seçerken zorlandım, hepsi çok güzeldi.
İzniniz olursa, üretim aşamasında kullanmak istiyoruz.

Re: Yardım

özgür
Administrator
cansu wrote
İzniniz olursa, üretim aşamasında kullanmak istiyoruz.
Elbette,
kolay gelsin, esenlikler.