Şşşşşşşşş ben geldim

Bülent
Ulen !! kart horoz kendine arşiv yapmışsın, bize niye söylemiyon ?
Ööööle eşinirken, şans eseri denk geldim.

Şaka bir yana, ustamsın. O kadar işin arasında bu arşivi ne zaman yaptın ?
Sen böyle yapınca, bizde rahat edemiyoz, bari bize acı
Mechanical engineer
3D Software - Programming Languages

Re: Şşşşşşşşş ben geldim

özgür
Administrator
This post was updated on .
Len kılkuyruk kaşınma, ecik az fingirdeş , sende yap bir arşiv.
Hoş geldin, sefa getirdin,
boş boş oturmak yok,
senden içi dolu, dinamik paylaşımlar bekliyorum.
Bulaştırma beni kendine...

Re: Şşşşşşşşş ben geldim

özgür
Administrator
Len Şezlong kertenkelesi !! telefonların niye kapalı ?
kış geldi, bitmedi mi tatilin ?
Personel müdürün, seni benden soruyor,
senin gibi şekilsiz olan, imzan lazımmış, sana ulaşamıyormuş,
bari maillerine bak...

(Eğer Emel'i kızdıracak bir halt ettiysen ve gene telefonunu başında parçaladıysa,
hiçççç öööle gözümün içine kedi yavrusu gibi bakma, bu sefer seni kurtarmam bilesin...)

Re: Şşşşşşşşş ben geldim

özgür
Administrator
Bülent wrote
Ööööle eşinirken, şans eseri denk geldim.
Yemezleeerrr
eşinirken denk gelmişte, bilmem neymişte, he yav he anlat sen, teke zortlatması !!!,
kokusu yakında çıkar demiştim, çıktı...

Emel bugün bana geldi, 2 saat boyunca beni boyadı, tamam aldım kabul ettim de
benim suçum nedir? onu söyle dedim, buna sen yüz veriyon dedi
ne yapmışım dedim? düşündü düşündüüüü bulamadı
Ortaya fotoğrafını koyduk, bir o tükürdü suratına, bir ben, sana derinnnnn hürmetlerimizi sunduk.

Sonuç: Ağladı ağladı, şimdi uyuyor, merak etme ancak bu sefer işin çoooookkk zor...

Re: Şşşşşşşşş ben geldim

Bülent
Şu çıkıntının diline düşmeyeyim diyorum,
kurtulamıyoruz ki düşelim...

Hem cep telefonu hemde laptop pert oldu bu sefer,
bütün telefon numaraları ve mail şifreleri gitti..

yeni cep numaramı özelden yolladım, beni arasana, şu an yoldayım...